MOST READ
-
tahun lepas aku sebulan tak terawikh*is my spelling correct*.... orang raya aku ikut suke je raye jugak... though....seminggu je yang le...
-
cari tempat untuk tenangkan hati tapi kat mane-mane pon tetap macam tu je... dan macam semua benda pon buat hati sesak nak cerita takade tel...
-
Assalam ;) Saya memang ada banyak cerita nak diceritakan selama saya ke Australia April lepas. Mulanya, pihak universiti nak buat pr...





























