MOST READ
-
tahun lepas aku sebulan tak terawikh*is my spelling correct*.... orang raya aku ikut suke je raye jugak... though....seminggu je yang le...
-
Assalam ;) Saya memang ada banyak cerita nak diceritakan selama saya ke Australia April lepas. Mulanya, pihak universiti nak buat pr...






bagus lah kalau ada rasa tanggungjawab pada kejayaan dan kegagalan adik-adik ko.sekurang-kurangnya ia mengingatkan ko sampai bila-bila untuk merubah ke satu arah yang lebih baik dari yang ada sekarang..
ReplyDeletekeep going..
betollah ghost. insap aku
ReplyDelete