A Blackhole

/
0 Comments
Assalam Zendagi Migzara
Saya menulis lagi kepadamu
Kali ini saya hanya ingin mengadu kepadamu

Saya sebenarnya ingin menyambung projek Pelangi Senja saya
Namun, saya tidak punya idea untuk menyambungnya

Berkenaan situasi saya sekarang ini, saya jadi teringat kepada kawan saya yang pernah bercerita tentang teori BLACKHOLE
kepada saya

katanya, Blackhole bukan hanya ada di angkasa, 
tetapi dalam minda kita
Tetap dan bekerja dalam waktunya yang tersendiri
Dan sekarang ini saya rasakan yang bahawa BLACKHOLE saya sedang bekerja

menyerap segala imaginasi, khayalan, idea, ilham dan perasaan saya
Buat saya jadi lupa dan tidak tahu mahu menulis apa
Sedih kan

Mungkin saya perlu lakukan sesuatu untuk menghalang BLACKHOLE saya daripada bekerja

Doakan saya. 

Bibinamet

------@


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.