hari yang bosan

/
0 Comments
~sketching yang tak berape nak jadi~


~nak solve satu soalan add maths pon nak kena khatam banyak buku~


dalam dunia nih ade tak orang yang sebosan aku...seminggu aku tak skool....h1n1 issues all da time...get bored la...is there something new to chat about...description of pic 1 is actually...aku tengah bosan sangat sampai nampak kertas conteng sebenarnya...lepas tu rasa macam nak abadikan *skemanye bahasa*atas sketch book...pasal sketch book tu pon dah lama sangat tak terusik...last terusik pon tahun lepas area bulan 7...cos lepastu dah sibuk dengan pmr...hhu...now...tak dapat ambik paper psv....argh....pelah....except for budak kemanusiaan, science stream macam aku ni kene say bye...bye... lah

this week supposely ade test, but since pasal h1n1 *perasan tak segala cerita aku tak terlepas daripada h1n1 isu*, test postpone to-date will be announced later- tahu tak masa announcement tu kelas aku tengah test hist...boleh pulak kan tetiba semua buat tumbukan udara tahap kelajuan 100km/j sambil berkate alhamdulillah....cikgu dah tak dapek nak kato apo dah...sonyap yolah...baik2 aku blur tengok paper terus dapat idea...hrmmm....mana punye makumat tuh...tau-tau tangan bawah meja makin rancak alih muka surat...hehe...jgn bagitau orang jenayah aku nih...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.