VIVALDI~of melody and beauty

/
2 Comments

aku baru habis layan filem Thai

SEASONS CHANGE

ok, apa kaitannya dengan Vivaldi?
kenal pun tidak cuma.....Seasons change kisahnya berkisar pasal muzik dan hanya irama dan lagu...dalam hubungan keluarga, kawan dan cinta semestinya...

lalu nak tak nak aku pun tertau pasal orang2 yg ternama dalam muzik...selama ni aku cuma kenal Beethoven itupun pasal lagu dia ade kat komputer Microsoft Windows XP...symphony no.9 ke 5 macam tulah...

jadi siapa Vivaldi> lagu apa pulak yang telah beliau terjadi popular ni. nama tajuk pun SEASONS CHANGE jadi memang kompilasi 4 lagu seasons change lah yang aku tengah terminat.

VIVALDI

nama : Antonio Lucio Vivaldi
lahir pada : 4 mac 1678
tempat lahir : kota Venice, Itali
karier : komposer barok, paderi, pemain biola

siri seasons change pulak yang sangat terkenal tu :

La primavera~spring
l'estate~summer
l'autunno~autumn
l'inverno~winter

dan yang aku paling suka ialah winter ataupun l'inverno...nak upload tak boleh pulak...tapi boleh tengok kat youtube dengan tekan sini

tapi yang paling utama aku nak kongsi mengenai vivaldi ialah >>>>>>>dia ada kat rumah aku
tak caya tengok bukti aku tunjuk....



zoom sikit


ah tumpukan kat tempat yg aku nak zoom

tu dia........


HAHA












You may also like

2 comments:

Powered by Blogger.