moment best di Gunung Ledang

/
0 Comments
location~Kolam Puteri

langsung tiada DNA apes dalam DNA aku

erm...amacam gorgeus....tiru macam saya

1st time aku jumpa daun kering sebesar tu...serius

macam orang selalu katalah, jauh berjalan luas pemandangan, so aku pun menyahut idea beras bernas geng untuk attend kem kepimpinan pps nih...kali pertama tau aku pigi camping...jadi memang tahap jakun aku agak overdose...salah siapa nih...ibu mengandung...oh tidak!!!! antara aktivitinya ialah: up cyling : flying folk : high rope : junge trekking : conclusionnya....aku ni tulis karangan ke? actually pengalaman 2d1n kat gunung ledang is truly a miracle...once in a blue moon...ar ape lagi...so next time boleh lah join lagi kan...kan...kan...


(**) yolah, kaki den bongkak dua-dua ni apa cerita...


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.