Side seeing around USM (tour kegemaran saya)

/
0 Comments
Assalam :)

Inilah universiti tempat saya belajar sekarang. Dah setahun saya belajar kat sini dan insyaAllah bulan 9 2013 ni adalah junior-junior saya yang akan masuk. Tak sabar sebenarnya saya nak jumpa diorang, walaupun saya tak mohon untuk jadi PPSL. Haih..saya tak sanggup nak gadaikan cuti sem saya yg 2 bulan tu. 

Kepada sesiapa yang bakal menjadi warga USM untuk sidang 13/14, 

SELAMAT DATANG SAYA UCAPKAN


InsyaAllah inilah keputusan yang paling tepat korang buat. Oh ya, saya sebenarnya nak kongsikan sikit kawasan yang paling saya suka di USM ni. Saya tak bohong kawasan ni cantik. 



Selamat menonton ;)
Bibi namet -------@



You may also like

Powered by Blogger.