jordin sparks = america ferrera

/
0 Comments



baru past beberapa minit tadi
aku look through google
dan saje cuci mate
taip jordin sparks
ya kontra time chubby dulu dengan slim...hothot
tetibe signal otak aku

'cam pernah nampaklah muke macam jordin nih'
ah
tak dapat jugak
pewnat tuh nak brainstorm
tape-tape
kene chill je baru idea tu flewn balik
so aku taip pulak chris brown
nak tengok close-up muke die

asal rihanna boleh giler tangkap makan mee cintan kat die
pastu tetibe mate tercapture tang dagu rihanna
otak pon signal balik
cam betty lah
owh...
betty..betty

wacha
dapat...dapat

so hasil brainstorm aku telah dapat disimpulkan begini



JORDIN SPARKS = AMERICA FERRERA

ikut mate aku
ade lah sikit sense sme nye bab muke
orang muke seiras kan ade 7 kat dunie
so mereka ni same kingdom lah eh
anyway Jordin memang besh
tang die jadi slimmmm hothot tu JE buat aku AISEH KEJELESAN

america pulak sebab hidden beautynye
tak nampak kalau 1st sight
2nd sight pon kalo tak nengok betol-betil boleh jadi tak nampak

dan memang ape yang pentingkan cantik dalaman
bab gigi pon aku tak boleh tahan nak gelak
akupernah terbace
america ferrera insurans kan gigi die
J-lo tang punggung

AH tak nak cite pasal J-lo

so maknenye ape kat sini
america punye 'saham' YANGMAHAL kat sini adalah kerana giginye
dan care die play karakter betty suarez kat ugly betty tulah yang buat aku attract

cube tengok kat bawah




cun kan akak aku
limited edition

kegojesannye tahap tak ingat


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.