sukarelawan gprs a.k.a PONGO 13 punye aktiviti....haru oi...

/
0 Comments


pernah nampak logo nih...

percaya tak percaya benda ni memaaang dah jadi...si lina yang poyo habisan nih memang dah buat keje ni...*muke bangga sambil tepuk dada, makan jeli kelapa*

benda nih jadi semalm...

gua dah buat dah keje nih

ari selasa. aku sepatutnya buat fiil baik kat library, tapi budak beruka si baik nih angkut semua keje yang si jahanam suruh buat....muke akukan muke tak bersalah...tapetape...yang penting aku buat...aku datang lambat memang cam otai...janji pukul 8.00, muke gua sampai 8.30...huak..huak....kan awal-awal aku cakap mals...ha...pastu pukul 10.00 aku dah cabot...*buat lagi muke tak bersalah*

cikgu sempat tanya....

"beruka*bukan dalam situasi sebenar*kan takde ape nak buat kat rumah."

huhu...memang pon, tapi ade mission uncomplished lah cikgu...so then, lipas kudung aku, dan geng budak baik cabut lari..huak---huak...

so misi uncomplished ini disertai oleh:

Beruka Fatin Ijah Fiza
keje yang aku buat eh...kami buat ialah cari tandatangan sebanyak mungkin..kat mane? alah P%^&$ Ra*$# je...tetapi sumpah kami tak ganas....kami penuh kecomelan...so hasilnya macam ni..........





aku macam perasan jadi heroin cite korea pulak...atas jejantas nih...wat...serius lah we...tak sangka pulak...parit raja punye view cam dalam cite korea....hehe...






dan siapa sangka...hari aku buat baik, telah berlaku peristiwa sadis lagi memilukan...eksiden ni betul jadi depan mata aku....eksiden ni juge dah tambahkan unsur-unsur dramatik dalam pengembaraan aku nih...banzai....terharu oi....uhuk..uhuk...

juga aku asyik tak sangka je hari ni, aku jumpe balik akak cun ni...die sebenrnya kawan aku masa kecik dulu...same-same ngaji dengan ustaz rahim....hehe...tapi....akak hazani tak kenal aku...pasal aku dah macam doraemon...


paling gua salute
die ni student kat uthm...orang kenya kot...lupe lah aku nak tanye...peh aku kena speaking beb...nasib baik tak berbelit lidah aku....papepon gua bangga dapat capture pic die....


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.