manusia bernama A.N.A

/
0 Comments

cerita ni exclusive...
confirm takde kat bpmall, summit apatah lagi..
sebab aku je yang tahu pasal cerita nih...cerita dari zaman Tuk Kaduk lagi...
tapi...cerita pasal benda nih sedih sikit ar...
buka aib pon ye...
tapi since benda nih...*blog nih tempat nak lepak...*....
lantaklah...

pernah tak dengar perkataan cinta monyet
ntah kenapa panggil macam tuh apu pon tak tau
yang penting aku pon ade cerita pasal cinta monyet juga
pic sorilah...exclusive sangat
*sebenarnya dah kena sita dengan cik mon*
tapi ini sebenarnya cerita lama
lama sangat dah bersawang dah pon
takde hangat di pasarannya
cuma terdengar cerita pasal A.N.A
cerita terbaru dia
yang dah terbalik 360 darjah
buat aku sedih sikit
*sebenarnya banyak..hehe*

dia baik, gojes...
tapi masa tu kitorang kecik lagi
darjah 4 kot
dia sekampung aku
bes fren zaman
tapi sekarang diorang dah tak baik
pasal A.N.A dah jadi orang lain
semua orang tak tahu
primary skool dulu...
honestly...aku datang skool sambil menyelam minum air...
tapi dia yang mulakan dulu
aku tak tau papepon...
bes je mase tu...*jiwang ar aku...hampeh tol*
serius....lama juga kitorang punya cinta monyet nih...
sampai aku form 1
cik mit dan cik mon tahu....pasal aku dengan A.N.A
masa tu aku marah

'budak kecik' lagi tahu nak syok je
tak pike panjang
"asal mak dengan abah nak marah aku, aku pon dah dapat straight a upsr, nak apa lagi, kenapa tak faham aku"

hari-hari pon aku tanya kat diri sendiri
sampai sekarang
dah boleh pikir

"hoi tenok, tapir, balaslah...kau tak paham ke?"
sakit giler hati aku mase A.N.A send message nih kat aku pas hal kantoi

semua pon harta tinggalan die kat aku, aku arwahkan...tapi satu je yang masih tinggal
KAD RAYA
Aku tak sanggup nak tong sampahkan jugak...
so ramadhan nih, tadi aku cari buku karangan, terpegang kad raya nih...bawah katil rupenya...lamedah hilang...

tak pasal-pasal teringat A.N.A

cik mon cerita kat aku haritu
bapak A.N.A datang skool
A.N.A ponteng skool...minum arak kat !@##%$
roh aku macam terbang
tak percaye
kenapa die buat macam tuh
*aku tak suke lalu bangunan tingkatan 4...sebab ada kelas 4KM1 kat situ...A.N.A kat situ*
sampai sekarang sebenarnya...aku tak boleh lupekan die
jahat ar kau...sumpah aku

si aku yang bodoh nih dolu-dolu suke tanye die...kenape die suke aku
dia mesti jawab...."Entah"





~dear god, bring him back to the right track cause deep inside me..there's still feeling towards him~

the best and beautiful things cannot be seen nor touched but are left in the heart


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.