c.u.t.i = tu maknenye cuti....

/
0 Comments
bencinye jadi librarian....kalau boleh nak cepat-cepat habis skool

dahlah nak kene kerja bawah si jahanam...fiil pon dah macam jahanam...
semalam : 10.00 am kot

syokje aku dengar mr molor ngumpat si pemakan bab1*tak sanggup nak type betol-betil*...dia cerita pasal belajar sejarah tu penting ye....dan faham-faham jelah, bagitau aku berapa kerat je bebudak baya aku ni *yg poyo habisan moden* suke belajar sejarah....cite benda mati...orang mati...nak buat ape kan...eh..tu diorang kay, aku tak kisah belajar sejarah...coz memang aku suke belajar sejarah pon...tu cume senario sebenar kat kelas aku...*mampos aku kene tumbok ramai-ramai kalau klas tau*

tibe-tibe benda bo@#$ datang....aku tak salahkan girl tu sebab panggil aku...cume bengkek betol time dengar

girl tu : si jahanam *bukan dalam situasi sebenar*nak jumpa kat bilik guru, dengan nastasha...



PEH MEMANG ADE BALA NAK DATANG

Kalau boleh aku nak jerit kuat-kuat....boleh tak kalau tak
menyusahkan hidup orang....tanya lagi aku marah ke....siot betollah

ah....dunia aku jadi tak bes....sape yang suke nak datang skool time cuti.....bo$%#la

ya allah semoga aku cepat-cepat spm...aku teraniaya nih...dah tak tahan nak tengok muke si jahanam
coz die memang superb jahanam....jijiknye....


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.