terkejutnya...0o

/
0 Comments
baru semalam aku tertarik nak tengok sinetron kat aruna tuh...sejak bile pulak aku terminat cerita indonesia pun aku tak tahu...kalau ade sesiapa yang tengok, tajuknya sinetronTawakal. tapi aku tengok dah sampai tengah-tengah. so tak la berapa nak tahu tentang overall cerita tuh. nak cerita malas lah, cari sendiri lah kat link in blue colour.

petang tadi....

mak : cite apa ni?
aku : tawakal
mak : hah...pasal apa?
aku : * haila mak ni banyak tanya pulak, tengah khusyuk ni * hero nama aldo, heroin nama anggun. anggun anak orang susah, aldo anak owang kaya. duorang nih jumpa kat tengah jalan, elok je lepas anggun keluar semak lari nak kene rape...macam normallah aldo tolong die. then they fall at each other...sekarang nih dah sah dari segi syarak dan law...crisis pon macam biase, discrimination between miskin and kaya...rest, still in progress...

muncul pula si aldo nih kat tv. so aku intro lah...

mak : hensemnye * buat muka kagum*
aku : setuju...

pastu mak terus sambung tanda paper exam tadi pagi...huak...huak...
aku pun terus melayan sampai end....eh end mendenye...*benciar nampak perkatan bersambung/ to be continued....etc setiap kali tengah best layan tv*. makcik aku pernah kate aku kalau tengok tv, mengadap macam nak cium tv tuh....amboi maksu...agak-agaklah perumpamaan berbisa tuh...

dan selepas waktu maghrib sajalah tangan gatal nih cari episod 1 cite tu kat internet. tengah cari-cari terdapat tahu nama asal aldo, anggun....

belum terkejut lagi....bila nampak perkataan adi firansyah kat side youtube, bile bukak

TERKEJUT ...OO

dia dah meninggal rupanya....kenapakah????

So one of fans die yang dah terlambat sudah ini *faillah aku ni, suke lambat* teringin nak upload sikit pic die...











You may also like

No comments:

Powered by Blogger.