puasa itu best

/
0 Comments

aku sebenarnya tak sabar giler nak puase...masa puase, makanan banyak, minum air sedap giler nak m#@*&s

' bohong amatlah kalau tak ngences, tido malam mimpi '

cume satu je habbit dalm famili aku. kami sume cam malas tahap infiniti kalau baba pegi bazar....kenapa ha...hairan dan peliklah...aku je kot yang tak malas....pasal kat mata aku sume makanan pon gorgeus habisan....



tapi....memandangkan kg aku makin naik, jadi aku kene arrange satu misi baru...( gilaks lah mision nih )...haila teringat pulak masa pigi cam haritu...yeyeo je dengar pakcik tu ceramah, siap demo cara kuros badan...

"adik2 sume tahu kenapa orang melayu malas, sebab hari2 pon makan nasi, taknak senam"

dalam hati poyyyyoooo sangat eh nak buatlah...agak-agak kurus sikit nanti...

dah balik rumah, mak masak sup satu periuk...ahhah....hambik ko azam kuros badan mane lari tak cukup tanah mana ambik mangkuk, duduk penoh kesopanan layan makan sorang2..#makan dengan orang lain tak best#....

tapi ramadhan kali ni memang aku niat nak jaga makn....gud luck untuk beruka....



satu je akau mals kalau bulan puase ni....pagi-pagi aku sedap layan tido, pintu bilik kene ketok....sahur....ahhh.....cam nak sahur dalam mimpi je...boleh kan...


You may also like

Powered by Blogger.