pegi main jauh-jauh

/
0 Comments
aku geram betol kepada cik enor yg comel, dan tersayang nih

nasib baik aku sayang kau tau KALO TAK
*bercekak pinggang+terbeliak bijik mata*
tadi pagi cakap nak send mesej besh ler...walau yang hantar tu ' suami isteri berkasih sayang'

err...tapi dia punye suami ler....biniknyer tengah masak kat dapo bersama cep wan

haila...merapu weh.....tapetape.....paling penting

ish...ish....malu le nak cakap.....jap-jap tengah kira doremon...

paling penting....

exam is over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so pasni nak mengadap depan tiwi sampai sakit tengkuk....muntah---muntah darah......(marah MR MOLOR kalo tau aku tak reti eja muntah-muntah)

cite koera, jepun, vietnam, MALAYSIA BOLEH, dan sebagainya


sila bersabar sehingga sabtu ni....
coz esok las paper....err...

tadi kan cakap dan over kan....ala SIVIK NGAN PJ JE......

aku nikan bersivik....takde masalah punye.....

oklah kepada enor...taklah aku tak marah ko....aku kan baik, bersivik lagi



You may also like

Powered by Blogger.