terbawak-bawak pulak

/
2 Comments
asalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh

cantikkan kartun kat atas tu. sebenarnya aku nak cerita pasal kejadian semalam petang. alah bukan kejadian. *macam eksiden ke je*

semalam aku beli buku baru . alah seronoknya. duit terbang lepas dapat gaji. penat aku berhempas pulas 2 hari pasang kanopi, masuklah gajina semalam. baru dapat dah rabakkan balik. takpe, pelaburan untuk buku tak pernah merugikan. cayalah....~~~

lepas balik, aku rasa macam dah lama sangatdah jus stoberi yang din kirim suruh kasi kat enor tu aku buat perhiasan kat meja studi. cuba kalau aku meninggal ke, dah tak amanah....

jadi aku pon nekad lah kan. pergi rumah dia. tapi , aku bukan naik motor lagi. ahha, kita naik kenderaan kelas d pulak. KE-RE-TA.

saje je aku nak tes skill aku ni. takde lah teruk sangat aku rasa. cikgu aku tu je yang letak harapan tinggi sangat untuk aku. *salahkan orang lain*

bila dah memandu tu, aku rasa badan aku tedorong ke depan, belakang, tapi seronok lah jugak. masa nak tukar gear, ceh berlagak nak laju-laju. terbawak-bawak cerita fast furious. macam dah hebat sangat je. stereng berani- berani pegang satu tangan je. lagi berlagak. nak pusing masuk jalan rumah, berlagak lagi tukar gear dua, brek tekan sekali lepas*untuk turunkan kelajuan*, lepastu tunggu, sampai masanya, terus pusing stereng, macam bagus je.....

lepastu berhenti betul-betul sebelah ain, sambil buka tingkap, muka pandang depan je.
bila cermin dah habis turun, baru toleh muka macho. "hai, nak tumpang."....agknya inilah sebab aku jadi wanita kan, kalau jadi jejaka, sumpah kaki perempuan.

oh lupe nak cerita, masa kat bpmal, ternampak paan dan acik. alahai.....makin kacak kawan aku berdua tu. aku? mana boleh melepaskan jejaka kacak ini terlepas begitu sahaja tanpa mengusik mereka dahulu. apa yg aku usikkan? alah...biarlah kitorang je tau. sebab kadang2 bahasa kitorang agak explicit ....tercampur irama fesyen budak biadap. abaikan je






berbalik cerita lepas aku balik memandu. aku pon membersih bersih diri, solat asar, lepastu bersila atas katil. gosok-gosok tangan sambil buat muka keji. plastik dengan isi buku tu aku hadap je. mata sinis. lepastu rabakkan baju buku tu, lepastu usap-usap dengan penuh kasih sayang, dan lepastu selak, sambil cium-cium bau dia. ahhh hheavennnn.*betulah kata cik puan bunga. memang bes pon cium cium buku baru ni. bau kedai!

tengah cium-cium tu, tiba2 aku terasa badan aku melayang. dan bila aku fokus, letak buku kat atas tilam, aku rasa terBAWAK-BAWAK. BADAN AKU MACAM MELAJU KE DEPAN, AHHA
terpengaruh dengan kesan memandu. mak ai kronik kecintaan aku ni.
itu je sebenarnya....



You may also like

Powered by Blogger.