emo time-time f3 dulu...hek...hek

/
0 Comments


first of all....huge congratulation to Izah n family coz soon are going to have a new member in da house....


receive a wedding invitation 2 days ago.....

thought that its your brother....but when i saw the name.....shoot.....


betolke......tahniah wei......

INSYAALLAH MUKE KU PASTI TERJENGUL KAT UMAH KO.....


and tadi aku pegi skool.......honestly there's nothing to do.....aku layan tenyeh main saidina sampai muak tahap gabana.....

sebelom aku ddapat kontrak buat sikit tampal-tampal kat dewan SPM....

dan...dan......haila....susah nak cakap.....cam tajuk yg aku dah mension awal-awal tulah....aku temasok mode emo....aku tak banyak gambar yg aku sempat capture sepanjang hidup ni....

for that i really regret it.....coz aku jenis malas gambo....dulu pon coz ade bebudak kepoh tu....kalo tak haram.....

mule-mule aku buat keje kat bangunan t3 kelas ujung....mak datok tak macam dahsyat pulak environment kelas mereka....ye.....tak lalu weh.....setakat tu belom emo lagi

sampai bangunan A bawah office....ya....dewan kite.....dewan kite


aku cam gradient turun lak.....mood abih kacau bilau....dewan tu sentiment tinggi.....

sementara tunggu eno n fat-in tampal n diskus sket ngan c shima....aku layan lepak kat kelas tengah dewan...

aku duduk kat satu seat...aku tengok tempat aku periksa dulu....
serabut je...belum berkemas....belakang aku tu tempat honeydew, depan aku zati arifin.....jauh sikit kat depan izah, nadia n nad.....
waktu pagi sebelom jawab peksa.....wish luck kat everybody.....
rindu weh.....nape ek....everybody pon kene makin besar daily.....jadi rutin....makin besar makin hard.....susah nak jadi manusia success ni sebenanya....apalagi orang yg jadi backbone kite makin allah tarik sikit-sikit.....bukan ape......aku dah terbiasa sangat ngan member....tahun depan dah SPM....nape aku dah makin tue.....nape sekejap je dah period.....couple monyet....jumpe kawan karib....jatuh cinta kat skool....ade ambition.....rasa nak jadi hebat....mule fikir pasal future....ahh....serabut tol....
taklah sedih sangat....actually bukan sedih pon...cume teringat cite dulu je...
tambah mengharukan kisah ni.....ari sabtu lepas aku tejumpe tchr rozana....dan aku memang rindukan die....and everything pon pasal f3......sume pon aku rindu....
so dengan merosotnya studying aku....aku rasa malu gak ngan tchr rozana....ntahlah
kalo anybody ask me for a reason i can only keep smiling like a psycho....memang aku rasa otak aku makin lame makin mereng pon....kalo orang tanya aku sedih tak dengan result aku yg makin down day by day tu...absolutely yes babeh....tapi macam yg aku sendiri pon tak boleh nak state specifically factor and courses semuanya, memang aku tak tau....
cume a word yg boleh gambarkan die punye jawapan....dan jawapan ni bukanlah jawapan bagi manusia yg masih kate nak success dalam life.....tapi jawapannya tetap ni....
GIVE UP
damn dengan sape pon yg kate 'mende ko ni'....'cam die sorang suffer'....'tak motivated tol'.....damn...damn....damn.....dengan sume cakap cam ni.....coz everybody pon ade masalah sendiri...and memang lain org lain cara.....
franly speaking....aku tak suka dengar masalah orang...co aku taktau nak buat ape pastu..that's why aku tak boleh dengar maslah org....aku pon bukan a good listener.....mungkin kalo da desperate gaban baru bole kot....

ya memang aku give up......aku tak de burning spirit ....bahan bakar da abih.....sume pon dah blah....left here is me myself...

dulu.....

tengok tiwi lelebih...rasa guilt giler...

everyday pon kene polish....hati lonjak-lonjak nak sampai tempat-tempat yg tchr selalu sebot...

satu kelas pon compete sengit.....

rajin terus bile sebut PMR....

energetic....happy.....motivated.....

but nowadays....everything faded one by one.....

i hate myself for being like this.....

i hate myself for losing my spirit

i hate myself who kept listening to my sadness side

i hate myself for all my wrongdoing

and i wait for a miracle to whisper their names....embrace their soul with mine







You may also like

No comments:

Powered by Blogger.