Good Time in Phuket 3 : Premium Outlet Phuket (beli belah)

/
0 Comments
Assalamualaikum jema~~ah:)

Saya kembali lagi. Kali ni saya nak kongsi cerita saya pi shopping pulak. Kalau kat JB ade Johor Premium Outlet (JPO) yang saya tak pernah masuk pun, kat sini pun ade. Dan saya dah masuk pun dan dah beli kasut baru pun. Hihi. 

Oh, ya. Selepas balik dari Koh Panyee, saya terus check out dan check in hotel lain. Nama hotel tu saya dah lupa pulak. Kat tengah-tengah bandar Phuket dan banyak anjing berkeliaran malam-malam. Club Pinklady pun hade. 

Sedikit gambar kat hotel waktu pagi sebelum pergi shopping dan jalan-jalan. 

Acu dan Kakdek. cc: Helloiampika


Kan saya yang tangkap gambar, jadi muka pun dah tak ada. 

Sebenarnya sebelum pergi POP tu kami pergi singgah kawasan nak beli cenderahati, beli makanan, tengok mutiara, pergi Phatong Beach dengan Pulau Katak. Tapi semua tempat ni saya tak ada gambar nak tunjuk. Best sangat sampai lupe nak ambik gambar. 


Kedai jual makanan. Sempat ambik gambar. 

Replika kotak pembungkus makanan guna rumah sempena Krismas


Ha sekarang nak tunjuk gambar-gambar kat POP pulak. 



Kacak kan. 




Bersama Kak Nisa'





Pelakon Thai kegemaran, Boy 







Kak Yani dan Kak Nisa'

Yeah, jumpa lagi poster cerita baru diorang.

Baju baru yang ada tulisan jawi : PHUKET THAILAND

Kasut baru 285 baht = RM 28.50. Lagi murah
daripada BUM. Jenama GAMBOL made in
Thailand. OKla dengan bajet student.

Eh ade lah gambar kat kedai mutiara. 

Sepanjang jalan Pantai Katak. Ingat lupa ambik gambar tadi.
Satu perkara yang bahaya tentang Thailand ialah wayar elektrik
yang berselirat. Keluar spark tau. Mujur Malaysia masih elok.


Tengok matahari terbenam. Tapi lambat sampai sebab membeli
belah sampai dah terlewat. Matahari sudahpun terbenam. 


Hari pun dah semakin larut dan saya kena balik ke hotel. Semoga hari esok menjanjikan seribu kemanisan lagi. 


Bye, balik dulu. 

Bibinamet----@




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.