red spot melanda * huih.... *

/
0 Comments

dalam keterujaan menyambut bulam Ramadhan, tiba-tiba pagi tadi, kat skool, masa 1/2 h left nak balik, aku terasa lain macam....macam sesuatu yang tak nak jadi, tak mungkin terjadi.....

ternampak ainur,
aku : nor,, *muke kesian* tolong tengok kan belakang ni.
ainur : mana..

aku pusing 90 darjah...dan tick...tick....tick....

dia pegang tangan aku, tengok muka aku cam terkejut beruk, nampak aku bertukar jadi nenek lampir....

aku : ada????
nor : ade lah wei....serius...
aku : *muke pucat takde darah*

dua-dua cakap serentak....cam ade sixth sense pulak

aku dan ainur : pergi toilet...!

dan sampai toilet,

AHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!NO WAY!!!!!!

SAH esok pagi tak payah sibok-sibok jalan kenek-kenek la udeng pegi dapo. sahur...huhu........why....why.......kenapa datang sekarang....????








You may also like

No comments:

Powered by Blogger.