skool. masih ada sisa ke-best-annye??

/
0 Comments



admit that! aku memang jeles and sedey coz aku tak dapek ikot member since in mummy's tummy bermigrasi ke boarding skool...and so aku donow lah nak cari spare diorang kat kedai mane...coz kami memang macam kool giler punye kamcing...then, yang tinggal dalam 4sn2 tu cume -read my lips- is me, juz me, and always me

pastu dah terkulat-kulat aku ice breaking

" err...saya beruka *takde dalam situasi sebenar*. awak sape name?"

ekkene...cam kindergarten jek...tapi kerana sikap kindergarten nilah, aku kenal. seperti di bawah:

Hamizah molot bising*nama glemor Izah
sedara jauh aku jugak sebenornye...dia unik sket. coz suke panggil diri sendiri 'kite'...huak..huak...comei kool habisan,,,^^. dalam geng kami, die ni cam orang yg selalu remind all da members...protective lah die ni, kata orang jawa kuno..rindulah wei...

Nadirah otak Mate
last year, die partner aku..elok-elok mate aku tu *susah nak cerita*tsk....sejak dok sebelah die, dri 7.20-1.25 kat skool, 70% masa gua abih ngadap buku mate...woh....aku buat mate...mimpi siang tak bangun-bangun kah?

Nadia si serupa aku
kenapakah? coz daddy die cam daddy i lah. britney spears kata over protected...mana pon aku nak menggerakkan diri ni, kene hantar report, lulus imigresen baru pass....and so sebab apa aku sentiasa ingat kat die....die bab ketawa, astagha...cam kude tak tahan nak buang air...*sori nadia, serius aku sayang kau*

so...kalau ade orang tanye purpose aku attend skool,

me : juz to meet those persons..

tapi tu dulu, skarang no longer with me-lah...

kalau orang tanye kenapa aku datang skool,

me : donow *buat muke senseless*

so now persoalannya, masih adakah concrete reason for me to menghadirkan diri ke skool ku ter-chenta...@#$%


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.