kenapakah aku asyik teringat A.N.A...*tsk*

/
0 Comments

pic discription : L-Matsumoto Jun (JP) R-Fauzi Baadila(IND)

da similarity between both person....

  1. face structure
  2. slim build
  3. actor
  4. chap
  5. damn looks like someone....
A.N.A

aku rasa simptom-simptom ini bermula awal Ramadhan haritu....i was thinking about him..
wondering if he perform tarawikh...coz he completely forgotten how to pray nowadays.....

frankly, aku bukan suka sangat nak cerita all this lovey duvey things pada orang, tapi since
aku rasa kalau nak simpan je....sakit jiwa pulak nanti...
at least voice them out lead me to a better...

dan kalau pon we're mere acquantainces *tak jugak*, he once inspired me, cheering me...
dengan kehadiran entry nih, tak semestinya aku dah berubah terkena
sawan pengoksidaan ke...terlebih gula ke...juz sharing something yang quite personal....
nak confess kat cik mon yang sporting habihtu....ermm....agak susahlah...
coz she considered me dah 100% lupakan
that -putih-putih-boy-

so that boleh slamba badak cerita pasal everything pon kesalahan yang that A.N.A buat...
tanpa fikir perasaan aku....repeat that....tanpa fikir perasaan aku...
but i'm not gonna blame you...coz i know..i was the one should be blame..abah too...
he loves me, so with you...both of you cume nakkan yg terbaik...i know...

aku je yang emo habisan...i've tried untuk jadi macam idol aku...BETTY SUAREZ....she is
motivated...rasional...and funny...hoping that aku dapat lupa everything bout A.N.A..
tapi aku tak boleh....

juz like what i've read last year...the story of dr. jekyll and mr. hyde.....
honestly i damn love it...
coz aku nampak dr.jekyll dalam diri aku...dia elakkan diri daripada hyde...
but the more he tried the more he destroyed himself...

dalam irsalina ada irsalina lain...
irsalina versi rumah lain....
version skool lain....

aku membesar together-gether dengan A.N.A, and so dia begitu close dengan aku....
tell me how can i forget him...

Lupekah aku pasal die kalau aku masih nak toleh rumah dia everytime aku
nak keluar kampung
lupekah aku pasal die kalau aku masih simpan eid card yang die pernah bagi
lupekah aku pasal die kalau aku masih mark, siap set dalam hp birth date die
lupekah aku pasal die kalau setiap kali aku lalu tepi beteng tanah merah
aku teringat kitorang pernah lalu kat situ naik basikal balik dari skool dulu
lupekah aku pasal die kalau muke dia yang aku ingat setiap kali aku kena
marah...cried

so the point here is sebenarnya aku bukan nak buat novel ke apekeh...
aku cume baru sedar yang semua orang pon same je kalau bab lovey duvey macam ni...
and sebab aku assume yang semua experiance nih sebagai cikgu yang mengajar
subjek way of life...
anggap jelah pengalaman berjumpa A.N.A sebagai satu pengalaman yang akan
ajar aku supaya
tak jadi macam dia...

dan sekurang-kurangnya kami pernah kenal kat dunia ni...

aku dah nak nangis mencari kasut sekolah
hari pertama sekolah darjah satu dah hilang kasut
cik lan dah nak balik lepas daftar aku
mak dengan abah kerja
zaman dah siap pakai kasut
ustazah salbiah tengah panggil-panggil budak kelas aku
sudahnya aku terpaksa menangiskan diri aku
cikgu salbiah datang pujuk aku
dia tolong carikan kasut
semua orang beratur tengok saiz kasut
AT LAST JUMPA KASUT AKU
BUDAK LELAKI KULIT PUTIH TU ELOK JE BUKAK BALIK KASUT YANG DIA PAKAI
"kasut saya lah tu", marah betul aku dia salah ambik kasut aku









You may also like

No comments:

Powered by Blogger.