agak-agak otak aku jahat tak....grrr

/
0 Comments

rite now....aku tengah online
rajin meh gua
najwa ngah tido...nasib baik tak dengo lagi kroh...die
tu dia....

tapi geram weh aku....aku baru nak tayang lagu aku kat die
weih...bangun weih....dengar dato shake nyanyi puji bakul-bakul manusia @ pompuan berDNA bi ni

ekene...jeleh leh tu
aku kembang tak ingat takat melting point agi dah...tihihi
mane taknye meh layan lirik die nih....
woih....terbang langit 7 dah....korang panggil turun

Lina
Dato' Shake

Jauh sudah ku kembara

Ke kota-kota yang indah

Merintis jalan membina

Masa hadapan

Suka duka ku alami

Pengalaman pahit manis

Semuanya memberi aku

Semangat yang tabah

Ohhh...

Lina... kini bahgianya

Kau membawa ilham seni untuk ku

Lina... kini ku mengerti

Kau memberi cinta yang suci

Ohhh...

Gadis-gadis di jalanan

Yang memikat dan menawan

Namun tak seindah

Budimu yang suci

yea yea yea

Kau menyinari hidupku

Dalam sepiku di rantau

Kau selalu bersamaku

Seiring jalan

Ohhh...

Lina... kini gembiranya

Ku berjaya demi pengorbanan mu

Lina... kasih dan sayang mu

Ku nyanyikan dalam hidupku

Huu huu yea...



see...kan aku dah kate....
nak marah ke jeleh ke terlambat sudah keh
ala najwa ko janganla mare
kan kat marketing MALAYSIA ni dah ade ubat gigi brand NAJWA
1st time dengo pasal brand ni kat radio....huak...
berdekah wei....lol

so 50:50 eh....

disertakan bersama sebagai approval kat bawah nih
tu je wa dah berakar jangkang punya b****t....nak hirop udara segar kat luar
chow....


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.