don't talk behind it may offence

/
0 Comments

sebab santan pulut binasa,
sebab mulut badan merana

sakit hatikan bila orang mengata kita....
kadang-kadang sakit hati jugak bila orang mengata kawan kita...
atau orang yang kita sayang....

sebenarnya kalau tak tau banyak pasal sesuatu, better shut up..
diam je....
chill je...cool....
aku memang boleh cool dan chill...
honest, semakin besar makin malas nak gado-gado neh....
nampak macam orang tak matang.....kiddish

cume pasal apa yang jadi petang tadi, waktu nye pon sangat tak relevan,,,
selera makan aku telah hilang selepas dituang serbuk vanish daripada beberapa mulut...

masa makan bual benda sakitkan hati....
makan tu hak asasi manusia kan....
nasib baik tak cerita pasal aku....
dan mereka langsung tak melibatkan aku..
sebelum tu aku pon syok cerita sama
bila sampai bab tu...*sigh*
senyap macam kat kubur je....mulut busuk aku...

anyway...
nak buat dek je tak boleh...
selera makan putus weh
cerita ape...bior aku jek yang tau...



lain kali ade je orang cerita pasal mende nih lagi.....wa bakal cabot itu gigi mereka....


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.