berusaha!berusaha!

/
0 Comments
tengok kejap tajuk entry kali nih...
rapat giler...
sebab aku memang sengaja
suka...haha

aiseh aku nak cerita benda lainlah...

aku ada bapak...
bapak aku ada kedai
bapak aku cakap die nak tiru orang cina....
ade kedai...

baguslah...

yang tak besnya....

aku kene jadi patung tunggu kat situ...
tunggu orang...eh salah semenjak menjadi terlibat dalam keusahawanan
bahasa harus mengikut kamus keusahawanan jugak
baru berevolusi
tunggu customer...
sampai b****t jadi keras...
duduk dengan jangka masa yang lama nak ma***s..

mak yos cakap tiap kali lepas buka korum perdana depan rumah bersama persatuan ibu-ibu...
pastu laki die panggil masuk...maka beliau akan bangun sambil selamba badak cakap..

"hah..laki aku panggil....allah dah berakar ponggong"

siut baik punye ayat....

then...hari-hari jadi casher pon berlalu...
huak...bes jugak lame-lame jadi casher nih...
tangan aku ni dah gatal kalau tak pegang duit...
kuraplah agaknya

dasar cewek matrek....

heip...heip...cintailah bahasa ibunda...

jadi...sebenarnya aku takde mende nak tulis kan...
haha....
yang penting taip....

btw, semoga aku akan dapat rase susahnya cari duit....
dengan mengorbankan b****t aku sampai jadi kejang saraf-sarafnye...




You may also like

Powered by Blogger.