ONEMANGA_owh heaven weh!!!!

/
0 Comments



siapa kat sini hantu komik....

aku..aku...*angkat tangan*.

...hidup ini bakal menjadi penuh sepi seandainya tiada komik untuk disentuh, ditengok, dibaca, dan dihayati....yeh....

so welll, seorang yang fanatik dengan sesuatu biasanya by hook or by crook akan konfom cari jalan untuk buat benda itu....macam aku....hehe....

kenape bace komik itu bes....bes gilos....
sebab ade gambar...
sebab kelakar...
sebab cantik....
sebab murah...
sebab memang aku jatuh cintalah....

lagipun boleh me+ ilmu pengetahuan (jangan percaye ini auta)

antara komik bes yang aku selalu beli...mesti beli setiap bulan, takkan tak tau lagi....










dan majalah manga (anime Jepun) _part ni tak selalulah pasal...pasal....pasal.....

aku baca online je kat laman web onemanga.com....

huak...huak....jimat belanja...sediakan payung sebelum hujan...tak baik membazir....amalan syaitan....

contoh komik yang aku tengah bace skarang ialah HANA YORI DANGO, DETECTIVE CONAN,DORAEMON, SAILORMOON PON ADE....


jempot datang jangan malu-malu.....
sape yang hantu komik bolehlah datang....pasti berasa nak senyum....nak ketawa guling-guling kerana terlalu suke...

hehe...chow...nak sambung bergelak ketawa bersama komik....



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.