countdown till f5

/
0 Comments
cuti kali ni macam cepat angat lah abis
tak enjoy betullah
dan sampai sekarangni
2 je keje umah yang aku sempat buat

bahasa melayu /
prinsip perakaunan /


haha
yang lain malas ah
sebelum cuti aritu rasenye aku dah berazam kat diri sendiri
okeh cover semua topic f4
ala cakap je memang macam makan daging beger
buat tak jugak
dugaan banyak sangatlah
anyway kite runner dah half
oooooi
hepinye
you pakcik khaled memang pandai goreng ah

masin manis nye cukup lah
dan realistic juga
untuk ini saye tengah tunjuk thump kat awak pakcik khaled
eh salah salah kaka khaled hosseini

dan wodering kalau ade penulis local yang macam AWAK
dan dah jumpe


hehe



RAMLEE AWANG MURSHID

Ah memang tahap petala kelapan
kebenarannya sangat diperakui
cerite ape je yang aku tak bace daripada cetusan minda hebat pakcik Ramlee
sumenyelah
dan sanggup berhabis duit membeli jugak

bukan ape aku sick gilerlah dengan semua lovey duvey:kekeluargaan punye novel yang banyak ditulis local writer nih

dan sebab tu aku lebih prefer penulis lelaki kalau nak bace novel malay
caye tak aku layan cite Salina, A Samad Said
memule sebab name same...hehe
tak beshnye
member aku tu suwey betol
die boleh kate

" eh ko ni suke eh jadi bitch.."

wtf, gilos pe
dah cite tu pasal pelacur nak buat camne
yang pentingkan isi masterpiece tuh
die punye ayat yang real

oh so kalo bace cite camtu aku cari panduan nak jadi GRO kelas atasan lah eh

ko tengok cite BOHSIA , ade mulut beta berbisingan....
oh tidak beta dengo je ko cite penuh khusyuk...


ah sicklah girly nih
suke sensitif, cakap belakang
and a bit pervert kengkadang...

bukan nak mengata tapi memang FAKTA takdak AUTAnye....

*asal lagu Ibelin ni cepat noh habis, tak enjoy nak berwatikah lah*

so coutdown akan terus on...
sampai pagi tadi sis sebelah umah aku kate

"woi aku dah abih SPM dah"

watever....aku dah abih UPSR, PMR

and so aku tengah tak boleh tido malam
insomnia tengah melanda
fikiran tengah fokus

'tahun depan nak duduk mane?'

A. baris depan
B. still
C. tukar mate
D. tengah

ah peninglah....




You may also like

No comments:

Powered by Blogger.