tahun baru cina = massacred of f5 students

/
0 Comments
semalam pengetua berucap
dia pesan cuti nih jangan asyik nak relaks
yang raya tu bukan awak ( merujuk kepada yang bukan cina )
jadi oleh sebab dia anggap kami semua mungkin akan bosan seminggu tak sekolah
dia nak cikgu-cikgu bekalkan workload yang 1 tan
kerana sekolah kita mahu diiktiraf oleh ISO
apa-apa jelah aku pun tak faham sangat

sebelum balik period 3 nak last
cikgu tak masuk....kami(planet 5sn2)
semua buat to-do list seminggu cuti
semuanye keje umah, barang periksa
bila semak balik....ai bile masa suke rie ni
yang poket dah kopak....ah time seminggu nilah nak cari keje
nak beli barang periksa umpamanya....compasses, protactor, kalkulator nak upgrade 570fx, pembaris lenturlah, buku rujukan
dari mana nak cekau duit
cammano tu

boleh kata semua subjek ada angpau lah
paling membunuh rasanya BI,BM kot (ESSEI GILE BANYAK+citra+EW20)
tak lupe +mat juge....ah same kimia
cikgu zalina cakap semalam time KA
"saya sebenarnya nak bagi lagi tau, tapi macam tak sampai hati gitu....pagi tadi awak semua sembahyang apa ye..."
PALING BAIK CIKGU AJAK kerana BIOL aman saje

cikgu Hairani dah hulur paper jugak " PA kene buat selalu nanti lupe "...pujuk hatiku

plan aku untuk cuti : jaga kedai 5hari =RM10 X5=RM50+baki b/b
= kalkulator 570fx

homwek dah siap setakat malam tadi dan pagi tadi : +MAT correction PK1, fz exercise, pembetulan PI

MOTO : kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya!!!!!!


You may also like

Powered by Blogger.