kepada Cik Norsyuhada Johan

/
2 Comments

banner atas ni untuk menyertai
satu pertandingan
hias, polish, panggil eric leong jadi konsultan nak cantikkan blog
lepastu masuk pertandingan ini

torch your eye, straighten your attention on my blog
HA-HA
cause i'm one of the contestant
i hit your blog alreadylah
so hope you do the same thing....
your act of considerate is appreciated

ini tag nama blog saya pilih

p/s: walaupun saya bukan peminat tegar pink....janganlah double standartkan saya..OKI?




You may also like

2 comments:

  1. ye...sy sdh dtg menjelajah ke blog anda... hahaha..lawak lah anda nie..bdw,gudluck nehh... jemput selalu dtg blog saya :)

    ReplyDelete
  2. ofc...haha...saya kalau boleh nak kenal rapat semua pon follower saya...taknaklah sekadar follow tp in d end kenal pon x...x me-se-re lah...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.