Ku Jejak Bumi Aussie Bhg 4 (Konsulat Malaysia)

/
0 Comments
Assalam. Olla
Kan betul bila saya dah mula rajin memang cepat je cerita Jelajah Aussie ni dah sampai bahagian 4. :)
Kali ni entri saya mungkin pendek berbanding sebelumnya. Yea....=..=
Sebenarnya kat Konsulat Malaysia ni tak ada apa sangat yang saya buat sebab cuma beberapa orang tertentu je yang masuk untuk dengar ucapan apa ntah saya pun buat dono je. Oleh itu, pihak-pihak berkecuali macam saya pun buat kerja sendiri la kat luar. 





Kalau kat Malaysia tak ada pun sibuk nak bergambar dengan bunga raya. Kat sini macam baru lahir kat dunia dan nak ambik gambar dengan bunga paling cantik satu dunia. =..+''





Ok bye. Bibinamet -----@






You may also like

Powered by Blogger.