Printable Origami Yang Seronok

/
0 Comments
Assalam...

Hari ni saya ambil keputusan untuk print jugak printable origami yang saya dah tengok berbulan-bulan dulu. Hahah. Sebenarnya saya tak print sebab kat USM saya tak ada printer. Nak pinjam kawan malas lah pulak. Oh ya. Saya dapat printable origami ni daripada laman web Happypuppytruffles. Fail download tu adalah dalam bentuk PDF jadi kena ada ADOBE READER lah sebelum nak cetak. Tutorial origami pun disertakan sekali dan boleh juga ke vlog Happypuppytruffles di Youtube. Ya, saya memang cinta mati dengan origami <3 p="">

Saya baru saja cetak banyak-banyak rekaan jumping frog supaya senang nak lipat-lipat lepastu. 


Lebih sedozen katak-katak yang saya dah lipat. Jari jemari akan kebas sedikit lepas kerja-kerja ni. Jangan cakap saya tak beritahu. 


Oklah. Itu saja cerita saya pasal printable origami ni. Saya cadangkan cubalah menarik sangat. Lepasni, I'm gonna focus on butterfly. Bibi namet -----@


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.